Fredag

2013-06-28 14:42:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Igår gick jag som sagt till BVC och sen ner på stan en snabbis:)
Fyndade en klänning som jag tittat på länge för endast 74:- Lycka!
Kanske ska en blivande bröllopsklänning :)
Ska på sommarens första bröllop den 20juli 
Idag har vi haft mamma/bebis fika i parken trots det tråkiga vädret. Och självklart kom solen när vi skulle fara hem.
Nu ska vi packa bilen full och sen fara till mina föräldrar över helgen.
En toppendag hitills och Hanna är lugn och snäll :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken underbar klänning!
Och lilla Hanna är såååå ljuvlig! Verkligen en liten drömunge!
Kram

Svar: Ja visst var den :D Åhh tack! Blir du sugen på en till?
Klara

2013-06-28 @ 23:07:40
URL: http://mittscrappande.bloggspot.se
Postat av: Marie

Hehe... både ock kan jag säga... skulle gärna ha ett syskon till Debbie om jag bara slapp förlossningen :P

Svar: Jo så kan det vara :/ Även om vi höll på att förlora våran lilla skatt och att den höll på i 2 dagar är jag inte rädd för en till förlosning utan tyckte det gick bra trots allt :P
Klara

2013-07-03 @ 15:12:28
URL: http://mittscrappande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback