Vi har det bra!

2013-07-27 18:43:00 Min vardag
» Kommentarer(3) «


Vi njuter av solen och att inte behöva bo i lgh några dagar :)
Hoppas på sol imorgon också för isåfal ska vi lägga oss på stranden då med!
Nu blir det grillat till middag ute i solen och sen ska vi se sista delen av torka aldrig tårar utan handskar.
Jag har ju inte sett den serien än :O Har velat sett den skitlänge men har tydligen glömt bort det!
Den var/är riktigt bra iallafall:)
Imorgon far vi hem igen så nu ska jag fortsätta att bara vara!
 

Kommentarer
Postat av: andrea

Set ljuvligt ut.Hitta din blogg bland andra eds bloggar.Hjälpte den där sprutan du fick i nacken du blogga om längre ner ? Med vänlig hälsning Andrea

Svar: Kul att du hittat hit :) Jag han aldrig ta den för typ 2veckor innan jag skulle dit fick jag reda på att jag var gravid:P Jag mådde SJUKT BRA under graviditeten och åt 0 med mediciner och nu 8 veckor efter förlossningen mår jag fortfarande så mkt bättre än jag gjort innan :D Kommer väl säker sakta men säkert bli sämre men just nu njuter jag av att vara mamma och slippa äta en massa massa mediciner :) Hur gammal är du och hur länge har du haft EDS-besvär? Bara att ställe fler frågor om du vill :)
Klara

2013-07-28 @ 09:45:25
Postat av: Malin

Hur gör ni med katterna när ni sover borta ? :)

Svar: Om vi ska till mina föräldrar tar vi med dom :) Men när vi ska till nån där vi inte kan ha dom osv har vi kattvakt :)
Klara

2013-07-28 @ 16:42:20
Postat av: Elin - Livat på torpet

Mysigt! Och den serien fällde jag många tårar till. Få program har berört mig så ... måste nog se den igen :)

Svar: Ja den var riktigt bra och sorlig! :)
Klara

2013-07-28 @ 19:14:37
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback