Slut för idag!

2013-07-02 19:31:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Det har varit en bra dag och som tur slutade det regna så vi kunde gå till BVC och vi hade tur att pappa Jimmy slutade tidigt och kunde följa med :) Vi har också äntligen varit och fixa så Jimmy får pengar för de 10 pappadagarna!
Imorgon ska vi fara till mina föräldrar och fira pappa:)
Hoppas på soligt väder så man kan få sig lite färg och läsa en god bok i solen!
Ne nu ska vi lägga oss i sängen! Eftersom Jimmy kliver upp kl 04.00 varje dag och ibland jobbar 10timmar i streck så blir det tidiga kvällar hela sommaren. Behöver ju iochförsig inte lägga mig samtidigt men är ju mysigast så och skadar ju inte om jag får några timmar extra söm heller eftersom man sover max 3,5tim i streck!
Imorgon ska jag börja fila på inbjudningarna till dopet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback