Hej helg!

2013-07-26 15:55:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Jimmy far åt ett håll och jag och Hanna åt ett annat!
Jag far till mina föräldrar och han till sina kompisar :)
Jag vägrar vara ensam hemma med Hanna över helgen, det räcker med att man är ensam hela dagarna på veckorna... såklart det är mysigt men man blir isolerad och sjukt ensam och får inget gjort utan att känna stress.
Ska bli skönt att komma bort lite men det verkar som om det fina sommarvädret också ska bort i helgen om man ska tro på nyheterna.
Eller det ska vara varmt men inte så soligt.... Jaja det blir bra vilket som tror jag :)
Nu ska jag packa det sista och sen kommer Jimmy hem med bilen som jag ska ha och han får hjälpa till att packa bilen med barn, katter och packning för sen far vi! :)
Vi kör förresten naket här hemma då Hanna fick sånna hemska värmeutslag i hela ansiktet och ner i urringningen både bak och fram! Var mkt värre än på nedersta bilden... Plutten!
 
Så ni som tjatar över att hon har för lite kläder m.m kan ju liksom bara hålla tyst framöver! Tackar på förhand!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ta inte åt dig. Du känner Hanna bäst och avgör hur hon ska vara klädd eller inte klädd :) // en nakenfis här hemma också

Svar: Tack för dina ord :)
Klara

2013-07-26 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback