Lista 2012

2013-01-01 18:42:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Hur har ditt 2012 varit?
Det har varit mitt bästa år hitills
Blev du kär i år?
Jag är ALLTID kär i min jimmy
Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat
Vad önskar du att du gjort mindre?
Vet ej
Vem har du umgåts med mest?
Jimmy och småprinsarna såklart
Bästa minnet från 2012?
När jag fick veta att jag va gravid, 28 Septemer
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare än va jag någonsin varit spec efter jag vart gravid
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar.
Största misstaget? Vet ej.
Vad gjorde dig riktigt glad 2012? Att jag ÄNTLIGEN blev gravid.
Hur många kysste du? Bara jimmy såklart
Har du haft ett förhållande under 2012? Ja.
Hur skulle du beskriva din stil 2012? Ganska tråkig! Mkt mjukisbyxor och leggings.
Vart reste du nånstans? Inga riktiga resor tyvär....
Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut? Blev gravid:)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2012? Jimmys bror blev pappa och några jag vet men inte kan säga att jag känner tyvär.
Vilka länder besökte du? Sverige fick tyvär duga.
Bästa köpet? Dator och digitalkamera
Är det något du sakna 2012 som du vill ha år 2013? En utlandsresa!.
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Självklart!
Har du några löften inför år 2013? Nja mer som mål kanske.
Vad ser du mest framemot med år 2013? Att få bli mamma och att flytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback