Slut för idag!

2013-01-16 22:13:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


Har så FRUKTANSVÄRT ont i öronen och bihålerna...
Jag har problem med slemhinnorna i bihåler+öron pga min grundsjukdom och har därför kronisk smärta i dom regionerna och nu under graviditeten har det blivit dubbelt så jobbigt och ondare.
Känns som om jag har öroninflammation hela tiden!
Andvänder saltspray, näsolja och öronolja utan resultat.
Var ett tag sen jag sköldje nu så det är väl det som spökar, har skjutit upp det i flera dagar utan anledning så nu innan jag krypper ner i sängen SKA jag spola mina stackars bihåler och hoppas det blir lite bättre iallafall:)
Borde väl skölja MINST varannan vecka men helst varannan dag och har inte sköljt sen julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback