Seg dag!

2013-01-20 15:48:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Denhär dagen har gått fort och jag har inte kommit mig till duschen än!
Åt lunch och sen fick jag paltkoma så kollade på unga mödrar men fastande så vart 2 avsnitt och nu har jag suttit vid datorn ett tag!
Men nu ska jag äntligen hoppa in i dushcen och sen plocka fram pysslet :)
Klockan är snart 16 och jag har inte ens kommit igång!
Är jag seg eller? Men får passa på när man är ensam hemma och innan bebis kommit till världen:)
Öppen gul Labrador för bassäng tecknad Prydnadskuddar

Kommentarer
Postat av: noname noname

Haha ja, som jag dock ninte har träffat!

Svar: Haha ne :P Är säkert nått snusk som letar tjejer på nätete och hoppas få napp:P
Klara

2013-01-20 @ 15:51:03
URL: http://elisebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback