PysselKurs :)

2013-01-19 12:45:00 PysselTokig!
» Kommentarer(2) «


Jag är ju med i en pysselgrupp där vi är ca 15 st som brukar träffas då och då och alla pysslar med dom tycker om.
Och mitt intresse just nu är ju scrapbooking även om jag är nybörjare:)
Det är iallafall en tjej i den gruppen som är riktigt duktig på det så jag frågade om vi kunde starta en liten scrapbookingkurs för dom som vill, så nu är det spikat :D
V.6-10 kör vi 1gång/veckan och det ska bli så kul :D
Änsålänge är vi bara totalt 3st men vi tänkte få nån mer med oss.
Det finns ju en kurs via pysselaffären men det skulle kosta 500:- för totalt 9tim...
Och nu ska vi köra 15 tim och inte betala 1öre!
Eftersom jag har all material själv och vi ska turas om med fikat och håll till hemma hos en tjej finns det inga utgifter:)
Så nu kanske jag får till ett riktigt fint bebisalbum till lillen.
 

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja, vi har försökt i 2 år så bebis var väldigt planerad ;P


Va det planerat för er då? :))

Svar: Okej ett extra grattis då :)Ja vi har också försökt i 2 år så den är väldigt planerad och älskad :)
Klara

2013-01-19 @ 13:32:22
URL: http://jennicka.blogg.se
Postat av: Sara Svensson

Åh vad skoj för dig! Tycker det ser så himla kul ut med scrapbooking men jag är totalt talanglös när det gäller sånt, haha :P

Svar: Ja det är jättekul och mysigt :) Synd du inte bodde här för då hade du kunnat avra med på kursen:)
Klara

2013-01-19 @ 14:13:39
URL: http://mammasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback