Olja för magen

2013-01-22 12:57:00 Graviditeten
» Kommentarer(3) «


Igår köpte jag en olja för gravida magar på apoteket men jag är missnöjd!!
Den luktar skitäckligt och det går inte in i huden utan man måste torka av sig innan man klär påsig...
Så tummen ner! Kommer köra med vanlig hudkräm istället!!
  • Olja för gravida magar
  • Oparfymerad
  • Med solros- och rapsolja som mjukar upp den spända huden på magen. Oljan tränger snabbt in i huden och gör den smidig och len.
  • Oljan kan även användas till babymassage.

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag kör också med vanlig hudcreme. När jag väntade Edvin så kostade jag på mig nån slags olja för gravida också .. ingen större skillnad mot vanlig barnolja som är betydligt billigare ...

Svar: Ne fy men det värsta är ju att den luktar skit :S
Klara

2013-01-22 @ 13:57:10
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Frida

Jag körde med barnolja i början, men tyckte det klibbade så mycket. Nu kör jag med en handkräm av märket "home spa" med aloe vera. Tror den finns att köpa på Ica. Den är jätteskön och gör huden lugn. Bildar även som en skyddande hinna som inte kladdar efter den torkat. Rekommenderas starkt!

Svar: Ja det tar ju skitlångtid för den att gå in i huden :SJa jag har ju hudkräm som jag ändvänt innan men tänkte att denhär skulle vara bättre men icke!
Klara

2013-01-22 @ 14:46:18
URL: http://rajdich.blogg.se
Postat av: Sara Svensson

När jag var gravid köpte jag någon olja från Weleda och den var hur bra som helst :-)

Svar: Ja jag vill också ha den men den kostar ju lite :S
Klara

2013-01-22 @ 16:25:27
URL: http://mammasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback