Mkt skit!

2013-01-06 13:49:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Vad mycket skit man samlar på sig!
Men jag har lite svårt att slänga... Tänk om man behöver det nångång?
Men nu idag har jag bestämt mig för att rensa rensa och rensa! Saker och kläder som man inte andvänd på över 1år kanske är dags att slängas!
Packade upp en diverseflyttlåda som stått i förårdet och hittade 5 kursböcker från socionom som bara tar massa plats! Så nu har jag lagt up ALLA för försäljning:) Har sänkt priset på alla som redan ligger ute så förhoppningsvis får jag dom flesta sålda innan flytten:)
Så totalt 11 kursböcker ska säljas för dom tar ju som sagt bara plats och dom som pluggar blir nog glad över att jag sänkt priset också!
Nu ska jag fortsätta rensa :) Man blir glad av att slänga gammal skit!

Kommentarer
Postat av: Syster

Kläder ska inte slängas! /Frida

Svar: Ne får se om det blir nåt åt dig! :)
Klara

2013-01-06 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback