Lilla underbara barn!

2013-01-19 21:18:00 Graviditeten
» Kommentarer(1) «


Magen växer och bebis likaså!
Jag känner mig mer och mer gravid och kan komma på mig själv med att hålla handen på magen och nu känner jag mig liksom gravid utan att se magen. Jag känner liksom att det är nått där hela tiden och när den sparkar blir man alltid lika glad oavsett om den sparkar på kissblåsan fast man hade tänkt vänta med att kissa tills det blir en paus på tvn tex:P Haha
På måndag går jag in i vecka 21 och har då alltså gått 20 hela veckor :)
Från vecka 23 kan bebisen överleva, men världens mest förtidigt födda som fortfarande lever föddes i vecka 21!
 
HELT SJUKT ATT MAN I SVERIGE FÅR GÖRA ABORT TILLS VECKA 22 :O
 
Skulle våran bebis födas nästa helg kommer den se ut ungefär såhär!
Men den får gödas därinnne i minst 10 veckor till!
för tidigt född amilia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joline

Oj, ja det är ju helt otroligt! Jag hoppas ett er bebbe får stanna kvar i många veckor till så ni får en bebbe som är redo för livet!

Svar: Ja precis :) Bara den håller sig inne till 30 fulla veckor är jag nöjd:) Men gissar på att den kommer 35-38!
Klara

2013-01-20 @ 12:50:41
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback