Less...

2013-01-23 16:45:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Då allt händer samtidigt
*Skrivarn fungerar inte hur vi än gör. Och vi har köpt bläckpatroner för 300:-
*Försäkringskassan vill att vi betalar tillbaka 4000:- från nån bostadsuträkning som skedde 2011 :O
*Måste betala tillbaka studielånet på nästan 7000:-
*Jimmys tandläkar besök gick på nästan 1000:-

Sånt som gör en irreterad...
När man måste betala pengar utan att få nått tillbaka typ.
Vart inte bättre för att vi har tvättstugan och jag har ont i huvudet och är trött/gravid heller.
Men nu blir det MAT iallafall! Köttbullar och hemmagjort mos med hemmagjord lingonsylt och ärtor.
 
Men nått bra i det hela är:
*Jag fyller år imorgon
*Lönen kommer på fre+mån
*Vi ska åka bort i helgen för att bli uppvaktad+umgås med familjen
*Bebis växer och frodas och är snart här
*Flytt om max 37 dagar
*Jag har min underbara Jimmy

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du, hag var hos tandis idag, men visst vet ni om att iungdimar kan nyttja tandvårdsbidrag? 300:-/år och man kan ta ut för de senaste två åren om man inte vart där, alltså 600:- Glöm inte det! Jag plockade bort min gamla ståltråd från tandställningen, äntligen fri!! :D

Svar: Jo han fick 300:- i rabatt men tydligen kan man inte spara som du menar!Men grejen var att hon inte go bort tandstenen nu!? Utan han ska dit igen på ett till besök som komer kosta 600:- igen.... När jag var där förra veckan tog hon bort tandstenen på samma gång:S
Klara

2013-01-25 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback