Hemma och Godnatt!

2013-01-15 22:26:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Hemma från Jobbet och ska snart lägga mig och sova.
Vi ska ner på gymmet 8.30 imornbitti för introduktion på ett nytt gym vi får träna gratis på via programmet vi går på personalpartner :)
Så skönt att jag och Jimmy går i samma grupp så vi kan gå tsm på allt och slipper sitta hemma och vänta på den andre.
Även om det är tragist att vi båda är arbetslösa och jag är gravid, folk lär väl fundera!
Men men då får som göra det!
Vårat barn är väl planerat och älskad från första sekund den gav sig till känna med plusset på stickan :)
Nu ska jag ladda inför morgondagen!
Vi gjorde en uppgift igår och efter ett tag tyckte kurt vi hade suttit länge nog! MysKurt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback