...

2013-01-19 15:40:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Jimmy for till Nyadal för att fixa bilen inför besiktningen och umgås med kompisar så jag vart ensam hemma tills imornkväll.
Valde att stanna hemma istället för att bara stå där och glo medans dom skruvar osv.
Innan han for åt vi på MAX, det var mitt krav för att han skulla få fara iväg igen! Haha
Idag har jag rensat alla viktiga papper vi har för innan kunde jag inte få igen pärmen men nu är det ordning och reda :)
Nu ska jag kolla på lyxfällan som jag missade för det var svågerns Ex som var med så lite extra kul! Och sen blir det nog unga mödrar och lite pyssel kanske :)

Kommentarer
Postat av: noname noname

men tack desamma!! :)
Jo, HATAR att vara sjuk. Jonthe är ovanligt lugn och snäll så det blir nog inte mycket annat än soffmys ikväll. Hoppas jag iaf!
Himla roligt med pysselgruppen förresten!!

Svar: Härligt :) Kanske kan muta han med en massa film och godis:P
Ja men eller hur :D Om du kan ta dig till Övik 1gång/veckan får su mer än gärna vara med :)
Klara

2013-01-19 @ 17:02:52
URL: http://elisebystedt.blogg.se/
Postat av: Sara Svensson

Usch, jag tycker inte om Max :P Det ska vara McDonalds eller helst av allt Burger King :D

Svar: Ja jag tycker också macdonalds är bäst men finns inte här :( Utan 10mil till närmaste :PBurger king har jag inte testat men Jimmy gillar inte det så blir max :)
Klara

2013-01-19 @ 18:07:45
URL: http://mammasara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback