Vikten

2013-02-04 11:31:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


När jag vart gravid var vikten en av sakerna som jag var rädd för!
Jag var rädd att jag skulle gå upp i vikt fort och få det jobbigt att röra mig osv.
Eftersom jag hade en övervikt på ca 25kilo innan jag plussade gruvade/gruvar jag mig extra för att sluta på typ 120kg och knappt orka ta mig upp ur sängen!
Nu vet man ju inte vart det hela slutar men det ser ljust ut iallafall:) Det är 17 veckor kvar och jag ligger fortfarande på ca minus 2,5kilo och jag är överlycklig för det!
Och endå har jag inte tränat nått eller lagt om kosten....
Ska försöka hålla mig under 100kg så kan gå upp 6,5kilo till och det blir ca 0,4kg/vecka frånochmed nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback