Gravidlista!

2013-02-20 11:16:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


*Hur långt gången är du?
25 veckor (24+2)

*Hur många dagar kvar till BF?
109 dagar kvar till beräknad födsel :)

*Hur lång och tung är bebisen nu ungefär?
Ungefär 35cm och 800 gram :)

*Vilka "gravidkrämpor" har du haft denna veckan?
Yrsel, trötthet

*Har du varit på bra eller dåligt humör?
Jag har varit på bra humör under hela graviditeten sålänge jag inte är hungrig.

*Hur mycket har du gått upp i vikt hittills?
Har fortfarande inte gått upp i vikt och har ca 2kg kvar till startvikten.

*Rörelser?
Bebisen sparkar mest hela dagarna Och det är supermysigt :)

*Inköp?
Har lugnat ner mig på inköpen då vi köpt klart alla kläder och det mesta annat redan. Men när flytten är klar ska jag storhandla på IKEA till bebis.
 
*Bästa denna veckan?
Att vi ska till barnmorskan imorgon för att mäta magen och ta lite prover:)

*Värsta denna veckan?
Att jag mådde så sjukt dåligt i måndags och att jag rammlade och slog knät.

*Längtar tills?
Tills flytten!

*Orolig över?
Att flytten ska bli jobbig eller att pengarna ska ta slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback