Trött...

2013-02-05 17:07:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Gick på stan mellan 12.30-14.15 sen var jag hos sjukgymnasten och sen for vi på Rusta och kollade på tapeter och storhandlade på Willys och nu känner jag mig HELT SLUT!
Hur ska jag orka laga middag och städa nu...
Städningen skjuter vi upp tills imorn helt enkelt men mat dka vi väl ha!
Frågan är om man blir piggare av en 30min vila eller om jag bara kommer bli helt mosig!?
Senare ska vi äta tacos iallafall:)
Jimmy ska diska nu så funderar på att vila ett tag iallafall så får man väl ta risken att bli mosig för känner att jag lär ju knappast bli tröttare än vad jag är nu iallafall....
Har skitont i fötterna och underbenen också :S
Antar att det är gravididteten som börjar påfresta benen efter en dag på stan!
Så nu har jag klagat av mig lite!

Kommentarer
Postat av: noname noname

Ååh! Fixa stödstrumpor! SÅ skönt! och sköna skor är ju ett måste då man är gravid!

Svar: Ja jag funderar på om man måste införskaffa sånna!Ja jag går ju runt i tunna convers fortfarande :P
Klara

2013-02-05 @ 17:51:06
URL: http://elisebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback