Sådärja! :)

2013-02-19 12:10:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Vi har nu varit duktiga och packat ytterligare 4 flyttkartonger:)
Nu ska vi fara och bada och jag ska sola solarium så jag slipper vara så blek!
Denhär veckan ska jag sola 2ggr, jag andvänder ju ett acknemedel nu under graviditeten som man INTE kan kombinera med solning så jag har inte andvänd det på 5 dagar nu så nu ska jag passa på att sola 2ggr denhär veckan och sen börja med det igen!
Jag har hemskt mkt finnar nu under graviditeten och typ samma dag som jag slutade med medlet kom det upp nya finnar :S
Men jag har längtat efter att sola solarium sjukt länge nu och har väl tänkt att göra det i sissådär 4mån men det har inte blivit av tyvär! Men nuså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback