I skogen med ett babynest!

2013-02-15 16:28:00
» Kommentarer(1) «


Jag kom hit vid 14 och sen dess har jag suttit med babynestet typ...
Går skit och vart en massa fel men det får vara som det är och funkar väl hyffsat endå...
Men inte alls lika snyggt som alla andras :(
 Det ser ut ungefär såhär i formerna just nu men typ fyrkantigt där uppe och utan band att knyta ihop ändarna med..
Men det kommer säkert funka jättebra som extramys i vagnen osv... Man har ju sidostöden iallafall men mkt mer än så vart det inte!! Jag är värdelös på att sy helt enkelt!
På ndre bilden ser ni hur det SKA se ut.
 
Bild google

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Men jga tycker att du är jätte duktig! Har du ett mönster du syr efter?

Svar: Bilderna är ju från google så mitt ser värre ut :Phttp://unggravid.blogspot.se/2010/03/hur-man-syr-ett-babynest.html
Sydde efter detta men missade några viktiga punkter så vart lite misslyckat! Haha Hatar att följa mönster och sånt till 100% men ångrar mig nu! Men min snälla mamma sitter och handsyr nu så det kanske ordnar sig endå :)
Klara

2013-02-15 @ 17:25:06
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback