Fredag 8 februari

2013-02-08 11:10:53 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Vattengympan gick bra och jag känner mig lagomt mör i kroppen :)
Idag har vi lite besök av 2 kompisar så blir lite filmtittning och sen ska vi nog käka innan jag far iväg och jobbar kl 14.45.
Medans grabbarna kollar på film ska jag lägga mig i sängen och passa på att vila:)
Känns tråkigt att jobba på en fredagkväll då Jimmy är hemma men men det är värt det när lönen kommer och pengarna kommer gå till inredning och till bebis:)

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och Alice

Inte alltid så kul att jobba på helger, men bra pengar iaf ;)

Ja, stod upp och födde.. ingick inte i min plan, eller jag hade nog inte nån direkt plan ;) Men gick liksom inte att flytta sig när krystvärkarna kom och så här i efterhand känns det riktigt bra - tror man får lite hjälp av tyngdkraften och jag kunde verkligen ta i tillskillnad när jag födde storasyster och låg ner! ;)

När är det dax för er? ;)

Svar: Ja kan tänka mig att det är lite lättare att stå upp :) 7juni är det dags men blir nog en majbebis pga ärftlighet och sjukdom!
Klara

2013-02-08 @ 17:33:54
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback