En dag som denna...

2013-02-22 15:23:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Har sjukt ont i bäckenet på höger sida och liksom ner i hela benet.. Känns som växtvärk i benet och likaså i armen :( Det är en dag som denna man längtar efter badkaret extra mkt! :)
Men nu är det inte många dagar kvar tills flytten! Går inte att beskriva hur mkt vi längtar och speciellt nu när vi kommer få hela lgh RENOVERAD :O
Idag har vi legat och myst med bebis, man ser nu tydligt när den sparkar utanpå! Hela magen skakar och hoppar till när det kommer en liten fot eller arm :) Allt blev så mkt mer verkligt efter gårdagens BM-besök.
När man fick lägga sig där på britsen med uppdragen tröja och hon kände och klämde på bebisen.
Sånt som man sett att alla andra får göra på tvn liksom.
Jag har längtat efter detta i 2,5 år nu och nu är vi äntligen där!
Ca 12-17 veckor kvar till ankomsten :D
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Jag hade samma värk igår. Och kom fram till att det är en nerv i kläm (satt och googlade på det mitt i natten ;))

Hoppas att din värk känns bättre!
Kram

Svar: Ja jag är van sån smärta sen innan:/ så vet ju att det beror på att nerver kommer i klämm när mina muskler blir svullna och överbelastade... Så vart väl lite jobbigt med vattengympa för kroppen :P
Klara

2013-02-22 @ 17:08:49
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback