Underbara lördag :)

2013-04-20 17:25:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Dagen började med en skön sovmorgon medans Jimmy jobbade! Låg och drog mig i flera timmar!
Sen blev det storhandling, Jimmy bytte till sommardäck, vårstädning av akvariumet och nu har jag lagat hemmagjord pizza medans Jimmy legat och vilat på soffan:) Och det är fortfarande strålande sol ute :D
Ikväll blir det chips,godis och coca-cola till fångarna på fortet ♥
Mår toppen idag förutom ryggvärk och mensvärk.... Böjar bli trångt i magen nu minsann!
Till veckan ska vi köpa lite nya fiskar för att fylla ut lite!
Har inte köpt fiskar på jag vet inte hur länge så många har dött eller blivit uppätna på senaste halvåret:P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback