Tack och hej!

2013-04-07 20:05:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Det har varit en riktigt tröttdag idag trots att vi har haft besök!
Men tror det beror mkt på det enormt tråkiga vädret med snö och halvmulet....
Men det har varit en trevlig dag iallafall:) Alltid kul att ha trevligt besök och käka middag med folk!
Jimmy ska ska jobba imorn så han kliver upp kl 04.00 så vi ska göra oss klar för natten och krypa ner i sängen och kolla på senaste avsnittet av Yukon men och sen sova:)
Imorgon ska jag ner på stan för att lämna in massa papper till försäkringskassan och sen ska jag pyssla!
Men först en natts sömn, imorgon går jag in i vecka 32 också! Tiden bara springer iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback