Fy...

2013-04-19 17:45:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Orkeslös och med en magkänsla om att bebis vill ut tidigare!
Första natten jag har känt smärta vid varje vändning... Eller första natten jag känt smärta överhuvudtaget!
Känner mig helt slut idag och har sammandragningar, mensvärk och ryggvärk!
Var in till förlossningen för att vara på säkra sidan så fick göra en ctg-kurva och sammandragningarna i viloläge låg på högst 32. Men det är ju så fort jag kliver upp eller gör något som jag får riktiga sammandragningar! Men eftersom allt såg jämt och bra ut var det ingen fara och det trodde jag inte heller men kändes endå bäst att kolla upp då jag har så molande ont nere i svanken och känner mig överlag helt överkörd!
Nu har vi iallafall tvättat all tvätt, bytt sängkläder, städa toan och dammsugit+torkat golven så nu blir det soffläge resten av dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback