Jobb!

2012-09-04 09:19:46 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Ska in och jobba extra.....
Så jobbar från 12 idag tills 8 imorn bitti och sen från 15 imorgon till 15 på tors. Så blir 2 nätter borta! Tycker synd och katterna :(
Men som sagt på måndag har jag inga fler dagar inplanerade så får passa på att jobba nu och vara ledig nästa vecka istället :)
Tog ledig på fredag iallafall så jag inte jobbar ihjäl mog för mkt! Och då ska jimmy komma hem också :D
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fara iväg på nya äventyr!
Hörs imorn :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fy vad jobbigt haha, men skönt med en ledig dag i alla fall =).
SV: Kul att du tycker det tack så mycket!
Ha en underbar kväll
massa kramar <3

2012-09-04 @ 19:47:13
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback