Måndag och nya tag!

2012-11-26 12:44:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Har så ont i huvudet/nacken... Började redan igår! men förhoppningsvis går det över efter att alvedonen fått värka och sjalen runt halsen gjort sitt:)
Idag är det städdag som vanligt på måndagar och jag har redan dammsugat:) Sen ska kattlådan bytas och disken diskas men det är Jimmys jobb!
Nu ska jag plocka lite mer här hemma och sen blir det MAX eftersom jimmy inte var hemma igår såm brukar vara våran syndardag i vanliga fall:)
Sen strax efter 15 far jag iväg på jobb till kl 22 ikväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Älskar MAX' dressing... fy vad sugen jag blev!!!

Svar: Haha ja originalen? Den är svingod till friterade lökringar;)
Klara

2012-11-26 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback