Home!

2012-11-23 22:17:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Sådär då var dagens jobb utfört!
Nu ska jag äta resten av min matlåda som jag inte orkade til middag, köpte såndär färdig lösvikts mat på ICA och testade en kyckling med röd curry och den var sjukt god:) Synd det är snäppet för dyrt...
imorgon kommer syrran och vi ska gå på stan och bara mysa och hon har fått i uppdrag att sparka mig i baken så jag får nån ordning i min garderob! Fattar inte hur dte kan bli sån kaos...
Eller är igentligen ganska logiskt, för mkt kläder och för lite plats helt enkelt!
Men nu när vi snart ska flytta kna jag ju passa på att börja packa ner typ sommarkläder och kläder jag endå inte kan ha för gravidmagen för det kommer ju endå bara ligga och ta plats till typ sommarn!
så det är morgondagens planer och nu ska jag bara käka och sen krypa ner i sängen:)
Nästan såhär god ser min matlåda ut :P Är iallafall sjukt god!
(bild google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback