Spelmys

2012-05-15 20:52:54 Min vardag
» Kommentarer(1) «


När vi är hos mina föräldrar blir det väldigt mkt sällskapsspel och nu hade dom köpt en massa nys på loppis:)
Bla detta.

Från 1976
Nu kollar vi på Brud i Blinde och oj oj vad sugen jag blir på att gifta mig :O
kanske dags att spara pengar till det!? Första ska vi åka utomlands iallafall och det längtar jag också till sjukt mkt!! Jimmy har ju aldrig vart utomlands så han vet ju inte riktigt vad han längtar till men det kommer bli helt magiskt!



Kommentarer
Postat av: Malin

oh, har ni bokat resa? Vart isåfall? :) Så fint att ni hållit ihop så länge, kommer ihåg när Tomas berättade att Jimmy skaffat tjej. Så fint :)

2012-05-16 @ 01:21:33
URL: http://goleft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback