Jag är levande död...

2012-05-26 21:14:37 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Åhh min kropp och knopp!
Igår var det bilresa och montera ihop ett växthus mellan 15-23..
Och Idag bilresa och Umeå mellan 13-19.30
Jag är helt slut och har ont överallt!
Så nu ligger jag i sängen med en kopp te och lånar syrrans datorn så jag kan ligga bekvämt och läsa alla bloggar och kolla allt jag missat!
Men dagens höjdpunkt och det som gjorde dagens slit och fläng värt det var besöket hos Syster och hennes gubbe som fick deras lilla valp idag en lite Taiga 8veckor gammal :)


Kommentarer
Postat av: Sara

hej & hallå!!!!!!



snälla kan inte du göra ett inlägg där du berättar mer om hur du fick din diagnos. Hur märkte du att du var sjuk och hur gjorde läkarna för att bestämma diagnosen????? jag undrar oxå om sjukdomen finns i din familj och om det är det din mamma är sjuk i?????? Jag tror själv att jag kanske har eds och vill gärna veta för jag är orolig!!!!!!!

2012-05-27 @ 00:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback