Dagen idag!

2012-05-03 20:42:56 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Jobb 7.30-15.15 sen middag med Älsklingen, skönt att han fixar och håller ställningarna medans jag jobbar:)
Men i helgen är jag ensam hemma :( Valde att inte följa med till Nyadal för att vila upp kroppen lite!
Men på söndag tar jag prinsarna och hämtar upp han på väg till Farmor:) För vi ska ju vara där sön-tis kväll för att slippa iallafall den första dagen av renoveringen och sen ska jag lämna av Jimmy och katterna och fara ensam hem för att jobba onsdag så då är jag borta hela dagen och slipper därför en till dag av renoveringen!
Men tor-fre får jag stå ut sen ska väl de mest högljudda renoverings biten vara över:)
Nu blir det att springa ner i tvättstugan och ta upp det sista och sen kolla på tv resten av kvälen:)
En bild från en mysdag med alla mina prinsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback