Äntligen hemma!

2012-05-20 18:52:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Efter 13 dagar hos föräldrarna är vi ny Äntligen hemma! Det är längsta tiden jag har vart där sen jag flyttade hemifrån för 3år sen. Men det har gått över förväntningarna bra :)
Men hem ljuva hem! Trots att vi är utan toa och dusch och det är badrums och hallmöbler fulla köket och vardagsrummet är det skönt att komma hem :)
Vi har sen vi kom hem vid 15 tiden vart och storhalda, ätit, packat upp och plantera blommor på balkongen :)
Nu ska Emma komma på besäk och vi ska titta på film.
Detta är vår fina dusch några veckor framöver...

Kommentarer
Postat av: Sofia

"borta bra men hemma bäst" säger dom ju och det ligger ju verkligen något i det hela! När vi åker upp längtar jag alltid hem =). Funderar på varje vecka och bild en gång i månaden eftersom man ser lite mera då om något har hänt tack för din fina söta kommentar söta du! Kram

2012-05-20 @ 22:42:56
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback