Blää

2012-07-19 19:27:35 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Efter 2 dagars jobb och för mkt tid framför datorn (blir alltid så när Jimmy är borta) så har jag ONT!
Eller ont och ont men liksom en ilande, svidande och kylande känsla i hela ryggen och ner över rumpan!
eller ja ont har jag ju också men det är de där förbannad nervsmärtorna som gör mig galen!
Tankar så som det är inte värt att leva om det ska vara såhär har kommit upp... Jag kan inte göra saker som jag brukar och känns som om jag bara jobbar och sover :S Hur ska man hantera sånna tankar?
Medans ibland tänker jag "ta dig i kragen det finns dom som har värre!" Men jag har insett att man KAN INTE gämföra med andra för min verkligehet är ju som den är och känner jag att det ÄR jobbig så är det ju det oavsett om nån har det VÄRRE eller inte! Jag kan ju inte trösta mig och inget blir ju bättre av att folk svälter i afrika eller nån har cancer för jag har ju lika ont och mår ju lika dåligt för det :S
Även om dte såklart är synd om dom som får cancer eller svälter!
Jag är 21år och kan inte leva fullt ut som jag vill!
 
 
Och nej jag ska inte ta livet av mig! Finns som tur lite possitivt i mitt liv kvar så som en underbar sambo och ljusa framtidsplaner:)
Men sk aman räkna på det så ja det finns mer negativt än possitivt i mitt liv men man kan ju inte avsluta livet för det! Håller på att kämpa för att väga över det possitva men det tar tiiid......
Nu ska jag krypa ner i sängen och invänta sambon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback