Godnatt från mig!

2012-01-23 21:39:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Nu har kvällsfikat ramlat ner i magen och vi ska krypa ner i sängen:)
Imorgon ska jag upp kl 10 för möte på arbetsförmedlingen och sen kl 13 på Vc.
Och imorgon fyller jag 21år dagen till ära!
Men kommer inte hända nått spec förutom att Emma kommer på besök.
Eftersom hon är den enda vi känner i trakterna så blir det liksom inte mkt mer men det är inte fy skam det heller:)
Jag har ont i kroppen + huvudet idag och också igår... Beror nog på att jag inte tagit tradolan varken idag eller igår!
Känns jobbigt att vara beroende av en medicin eller kanske inte beroende men liksom att man ska ha så ont att man måste äta medicin regelbundet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback