En spontan dag :)

2012-01-06 18:03:02 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Torvald kom och väckte mig kl 13.00, jag är en sån person som kan sova hur länge som helst om jag inte blir väkt!
Iallafall så ringde jag pappa för han skulle hit till stan med jobbet och bada på paradiset och kanske skulle titta förbi. Det slutade med att jag for ner på badet och badade med dom och sen vart det sibylla :)
Kom hem strax efter kl 17.
MEN! Har haft en massa otur... När jag skulle åka till badet så var låsen på alla dörrar igenfrusna och när jag väl efter 20min fick upp dom så fick jag inte upp dörrarna som såklart var igenfrusna...
Jag visste att pappa satt på badet och vänade på mig utan telefon!
Men tillsut sa Jimmy via telefon att hämta en skruvmejlsel och bryt upp dörarna så då äntligen en timme försenad kom jag iväg till badet och fyyy va skönt det va att sätta sig i bubbelbadet för jag var iskall efter allt strul.
Måste erkänna att jag är less på all is och kyla...
Men jag längtar tills vårsolen kommer så man kan ta en termos choklad och bege sig ut på isarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback