Trött!?

2012-02-09 21:22:14 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Försov mig 1tim imorse!!!!
Var bara ren tur att jimmy vknadet ill och kollade på kl! Så jag fick ca 15-20min på mig att duscha och fixa mig!
Men det gick bra och jag kom bara typ 3min sen!
Gick och la mig för sent igår men ikväll ska jag lägga mig tidigare. Imorgon är det vattengympa kl 9 så blir ingen sovmorgon! Men ska bli skönt att komm iväg på det för det var 2veckor sen!
Hade ju såklart suttit skönt med en 12timmars natt för att återhämta mig men det får vi ta på lördag :)
Nu ska jag göra mig klar och krypa ner i sängen :)
Men först ska jag dricka en massa kallt kolsyrat vatten med citronsmak :) Mumma!

Kommentarer
Postat av: Chayenne även kallad Polemamma. En av Sveriges skönaste unga mamma bloggar!

Hoppas att du har haft en bra dag :)

2012-02-10 @ 00:18:05
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback