Liten uppdate!

2012-02-07 18:39:41 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(1) «


*Smärtan från nackspäären eller vad det nu var är nästan borta så nu är det bara mitt vänstra knät som bekymmrar mig men eftersom det inte blir värre vid ansträngning ska jag bara avakta och äta naproxen regelbundet. Har haft ont ca 4veckor och det är när jag går i trappor eller böjer/reser mig upp som det smärtar.
*Jag har änligen fått regelbunden kontakt med den bästa psykologen i världen!
*Jag har börjat träna på gym oah jag ÄLSKAR det tyvär inte så ofta eftersom jobbet krockar och jag törs inte träna om jag ska jobba flera dagar i veckan eller iallafall inte samma dag som jag jobbar men det kommer det också.
*Ökningen av Lyricat har fått nervsmärtorna att lugna sig!!
*Jag väntar på att få en tid på smärtmottagningen
*Jag trivs huffsat bra med livet och ÄLSKAR att solen börjar visa sig :D

Kommentarer
Postat av: Våld, mobbning och sexuell övergrepp ... mitt förflutna!

Nu har utsedd alla vinnaren av dagens blogg så kika in om det blev du!

http://sense.webblogg.se/2012/february/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang.html

Ha en bra kväll :D

2012-02-07 @ 20:48:10
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback