Kämpa kämpa!

2012-02-22 13:25:50 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Är liksom seg i hela kroppen....
Har sovit bra och känner mig någolunda pigg!
Det är inte roligt att känna pressen av att man måste jobba fast man igentligen kanske inte orkar.
Men det blir ju så eftersom jag är den som dra in pengarna i denna familj...
MEN jag har ett underbart jobb som inte så så jobbigt fysikt men att behöva göra sig klar och fara på jobbet kan vara nog jobbigt vissa dagar!
Att ha EDS är ett HELVETE! Man är liksom fånge i sin egen kropp....
Jag vill så gärna orka en massa och göra sånt som alla andra människor gör...
Min dröm är att Jimmy får jobb och att jag bara behöver jobba typ 25%
Att jobba 4 dagar på raken i veckan för mig är lika med döden! Jag får kämpa och planera för att orka med och jag är sååå nära på att ringa och säga att jag inte pallar med den sista dagen...
Jag MÅSTE ha en vilodag emellan för att vara en människa här hemma! Det är inte kul och känns inte rätt att behöva lägga sig och vila direkt när man kommer hem och knappt orka med att hjälpa till med maten osv...
Livet är inte lätt men Pengar är ett måste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback