Dagarna som gått!

2012-02-27 23:01:18 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Fredag: Jobbade till 14 sen gjorde vi oss klar och for till Nyadal. Jag la mig och sov och jimmy fixade bilen.
Sen efter några timmars sömn och middag vart det fest hos pontus. En superkväll:)
Lördag:En lugn dag med sol. For till bylund och kollade på gladiatoerna på kvällen!
Söndag:Soligt! Men blåsigt... Vi pimplade sen åt vi middag och kollade på erik&mackan snygga och smärta och sen for vi hem till oss.
Vi har haft en toppen helg  menefter en lång jobbvecka som var kände jag att jag inte kunde njuta av den så mkt som jag ville. Hade inte så jätteont men var sjuukt trött!!
Nu ska vi krypa till sängs för imorn ska jag skolas in 8-14.30

Kommentarer
Postat av: Annica

Oj, vad du/ni har haft mycket på gång hela tiden!

Hoppas du kan ta det liite lugnare nu då du skolas in. ler

2012-02-28 @ 06:19:35
URL: http://manonym.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback