Inte denna gång heller....

2012-12-05 15:17:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


På Vc kunde dom inte se något rött eller irreterat...
Så antingen har jag ont för att slemhinnorna är extra svullna när man är gravid :/
Så blir till att skölja och smörja och hoppas på det bästa. Om det inte har blivit bättre efter helgen eller om det blir sämre skulle jag höra av mig! Vad dom nu ska hitta på då? Eftersom allt ser fint ut finns det ju inget att göra :/ Kommer nog ha såhär hela gravididtetn....
Men ska skölja bihålerna och spraya olja i både öronen och näsan!
Fy va obehagligt det var ytt spraya i örat :O
Blev typ döv och det rann så det kitlades! Känns ju inte så naturligt att spraya in nått i örat direkt!
Igentligen andvänds öronspray för att lösa upp vaxproppar, men eftersom det är helt naturlig olja är det bara bra och det kan ju vara värt ett försök. För jag är ju säkert torr om slemhinnorna också!
som nozoil fast för örat helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback