Hemlängtan!

2012-12-31 14:21:05 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Som ni märkt har jag kunnat blogga lite iallafall:D Medans Jimmy är ute och håller på med skotern eller nått annat tråkigt så passar jag på att låna hans föräldrars datorn och bloggar och läser bloggar osv för att få tiden att gå:) Imorgon far vi hem igen och jag har börjat längta hem nu efter 7 dagar hemifrån! Igår fick jag mysa med en 6veckors bebis hela kvällen så nu längtar jag ihjäl mig efter våran lilla skrutt! På måndag ska vi på ultraljud och kanske vi får reda på könet då:) Ska bli väldigt spännande! Hoppas på en kille får vi har absolut inget tjejnamn :S Nu ska jag gå och duscha och sen svira om till nått nyårsfint :) Imorgon är vi tillbaka i verkligheten och jag hoppas både jag och Jimmy får jobba mkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback