Bebismys!

2012-12-20 11:50:00 Graviditeten
» Kommentarer(0) «


Idag har det gått exakt 40% av graviditeten:)
Jag känner av bebisen varje dag och magen blir mer kompakt och ser mer och mer ut som en bebismage istället för tjockismage och jag kan inte dölja det längre!
Jag känner inga tydliga sparkar men det kittlas och liksom pickas där inne. Buffandet kan förklaras som om det pulserar i magen:) Så himla mysigt!
När jag sitter ner är det liksom nått som tar emot, en klump av kärlek där inne :)
Min mage är ganska stor och det beror på att den var rätt stor innan och min tarmsjukdom IBS som gör att tarmarna svullnar upp! När jag drar in magen eller ligger ner är den inte alls så stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback