Varför plugga!?

2012-08-31 15:43:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Under hösten och början av året ska jag läsa 2kurser.
Den första på 25% och den andra på 50% fart och på distans så det passar mig perfekt. Att läsa på 100% blir för mkt om man detsutom måste jobba för att ha mat på bordet!
Sen ska jag avsluta 1kurs som bara saknas en kompletering på:)
Jag pluggar mest för att det verkar intsressant och för att det ser bra ut på Cv:et. Fins ju så många kurser att välja på men jag ska läsa dessa:
*Små barns samspel och utveckling
*Små barns tal och språkutveckling

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oh vad roligt det låter! Ska själv börja plugga sen när Ludwig går på dagis, för det går verkligen inte nu haha.
SV: Nej jag har inte köpt något ännu haha, jag kanske borde göra det. Har du några tips?

Svar: Ja va kul :)Jadu finns mkt roligt! Har du nån budjet? Kanske en fotölj,tv,sängkläder,byta ALLA handdukar, porslin,katsruller, mattor ja oj det finns massa roligt :)
Klara

2012-08-31 @ 18:56:22
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback