Måndagskväll!

2012-08-27 21:19:00 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Tittar på underbart är kort och det verkar vara en toppenserie :)
Nu ska jag ta en skinkmacka och sen krypa ner i sängen.
Magnus var här hela dagen idag för han skulle köpa en fyrhjuling och Jimmy följde med han till Nyadal. Så jag är ensam hemma nån dag men jag ska ju endå jobba så det spelar inte så stor roll och Jimmy som nu är arbetslös har ju inte så mkt att göra på dagarna så lika bra att han far dit istället för att sitta hemma och rulla tummarna!
Ne en macka var det!
Sen är det sovmorgon imorn och sen ska jag till sjukgymnasten kl 13 och jag hoppas hon kan hjölpa mig med nervsmärtor och bäckensmärtor. Funderar på att prova tens igen.... Har ju haft lite respekt för ström då jag fått så mkt stötar av tens förut :S Men jag kanske inte har nått val och att testa skadar ju inte :)
TENS - hur man sätter elektroderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback