Magen från Helvetet!

2012-08-06 11:17:08 EDS-Sjuk-dålig
» Kommentarer(0) «


Började att jag fick ont i magen runt 23 igårkväll och vid 00 var jag tvungen att gå på toa och blev sittandes över 30min.
Hade ont i magen hela natten och var tvungen att ligga i fosterställning...
I morse hade jag fortfarande ont i magen och trots medicin gav den inte! Så fick ringa och säga att jag inte kunde komma på jobbet. Jag trodde verkligen att jag kunde fara på jobbet men påväg till bussen kom kramperna tillbaka och det var bara att springa in på toan igen.
Nu efter andra dosen av magmedicin och 2.5vila i sängen ha magen ÄNTLIGEN lugnat ner sig:)
Var orolig att det var nått allvarligt :/
Hoppas magen skärper till sig nu för nu är det 1 jobbdag kvar sen ska jag ladda betterierna inför lördag:)
Rockfestival i Sorsele!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback