Hemma!

2012-08-04 16:58:25 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Efter en hel arbetsdag!
Detta extrajobb är lite mer krävande för kropp och knopp så jag känner mig ganska mör :S
Så himla jobbigt med EDS att ALLT ska bli dubbelt så jobbigt jämfört med "vanliga människor".
Jag tog iallafall en powernapp/vila på 20min vid 14tiden men är sjukt trött i kroppen nu endå.
Lyssnar på lung musik och varvar ner för detta jobb är lite stressande eller ja det är liksom ut och in hos folk och man ska åka hit och dit. Men det är kul så ska inte klaga men klagar på min kropp eller ja min sjukdom som gör det surt för min kropp!
Ska ta en dusch och slänga på mig min OnePiece och sen laga mat:)
Tycker det är så fint med vattendroppar på löv detta kort är knäppt precis utanför våran ingång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback