Godnatt Tisdag!

2012-08-21 23:07:00 Min vardag
» Kommentarer(2) «


Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på tv eller läsa tills jag somnar!
Kvällen blev inte som vi hade tänkt....
Jimmy slutade kl 18 och efter handling och mat skulle vi hem till bult och emma för att fira henne och kommer dit vid 19 men då har Bult kört sönder bilen och vill ha hjälp att skruva i den redan ikväll.
MEN han är seg och sysslar med en massa annat och kommer inte hem förens 21.30...
Så jag gav upp och for hem istället för att klockan vart så mkt!
Men jimmy var lite för snäll så han följde med och lär ju inte komma hem förens sent inatt....
Men men sånt som händer och jag börjar inte förens 15 imorn så vi hinner väl ses då :)
Hoppas all skitsmärta är bort tills imorn men kan ju bara fortsätta drömma om det.....
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Blir aldrig som man tänkt sig. Hoppas smärtan försvinner snart vännen!
SV: Tack vännen för dina ord och jag hoppas verkligen på en operation om det är så att jag får massa löshud annars vet jag inte vad jag gör hihi. Tack för att skriver så fint, blir så glad! Massa kramar <3

2012-08-22 @ 08:08:58
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se
Postat av: Sofia

Blir aldrig som man tänkt sig. Hoppas smärtan försvinner snart vännen!
SV: Tack vännen för dina ord och jag hoppas verkligen på en operation om det är så att jag får massa löshud annars vet jag inte vad jag gör hihi. Tack för att skriver så fint, blir så glad! Massa kramar <3

Svar: Tack :) Du kommer bli så snygg :D Eller vi kommer bli för jag hoppas jag lyckas gå ner i vikt jag med! :)Kram
Klara

2012-08-22 @ 08:08:59
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback