Godmorgon :)

2012-08-28 11:22:00 Min vardag
» Kommentarer(0) «


Skönt med svomorgon och endå ha god tid på sig tills man ska iväg:)
Ska som sagt till sjukgymnasten och sen ska jag jobba 16-22.
Det är kallt och blåsigt ute så känner mest för att ligga under täcket och kolla på film hela dagen....
Men  har ju min nya Pippi-Tröja som man kan mysa under:)
OJ medans jag sitter här och skriver ringen samordnaren på jobbet om att jag ska inskolas på ett nytt ställe och jag säger då att jag ska ju jobba ikväll bla bla bla och NEJ jag ska INTE jobba ikväll :S Utan då har det blivit nått missförstånd och dom har struket mig och tagit in en annan istället!
Så kan det gå, tråkigt att Jimmy  inte är hemma bara:/
Jaha ändrade planer då kan man ju ligga under täcket hela dagen!
Jag har säsong 1 av Private Practice att se, bäste seriern på bra länge!
 Private Practice
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback