Goddnat Lördag!

2012-08-18 23:23:00 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Efter 24tim jobb, middag med Emma och sen filmmys med Emma är jag redo för sängen men som vanligt när Jimmy inte är hemma har jag svårt att komma i säng i tid och komma i ro.
Men tur jag har mina Prinsar hos mig för annars hade jag vart rädd att vara ensam även fast dom inte direkt kan rädda mig om en mördare kommer så känner jag mig inte lika ensam!
Men nu ska jag stänga av datorn och lägga mig i sängen och kolla på filmen på 5:an tills jag somnar :)
Börjar jobba kl 15 imorn igen för ett nytt 24tim pass!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe ja, det är härligt! Ekonomiskt har vi båda jobbat och sparat pengar, så en bra budget finns redan. Jag kommer ju gå på csn 100%, och Amir har tagit examen och jobbar som inköpare i Piteå, så han pendlar. :)

Hur går det för er? Jobbar ni nåt? :D

Svar: Jaha långt att pendla :/Jimmy är arbetslös förutom sommarjobb denna sommar. Jag jobbar som vikarie och har nu fått förlängt tills 16sep och sen kanske ännu längre om jag har tur :) Vi flyttade ju till en mindre och billigare lgh o okt så vi klarar oss bra :)
Klara

2012-08-19 @ 10:55:12
URL: http://zakrissonsfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback