Drömmar!

2012-08-03 15:37:44 Min vardag
» Kommentarer(4) «


Jag har suttit och jämfört resor :) Åhh vad jag längtar! Det kommer bli svindyrt men det kommer vara sååå värt det!
Hoppas det dyker upp nån bra sista minuten resa bara :)
Vi vill helst flyga härifrån men kanske måste flyga från sundsvall endå för att det finns fler resor och resmål där.
Jaja det är ett tag kvar MEN om jag skulle bok resan idag skulle det gå på ca 10,000-12,000 beroende på om vi ska ha all inclusive eller inte men det är nog värt att ha det endå så man slipper tänka på vad maten kostar utan man kna njuta fullt ut och unna sig goda rätter:)
Ne nu ska jag fixa till mig för vi ska åka till Nyadal där Jimmy ska vara över helgen och jag ska med för att låna svärmors bil eftersom Jimmy ska laga bensintanken på våran i helgen och jag måste ha en bil till och från jobbet.
Vi ska grilla tsm med 2 kompisar ikväll så jag stannar kvar ett tag men åker väl hem vid 19-20 tiden ikväll.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: My

Var är bilden ifrån? :)

Svar: Google men tror det är turkiet :)
Klara

2012-08-03 @ 19:31:59
URL: http://dreamingdelirious.blogspot.se/
Postat av: My

Var är bilden ifrån?

2012-08-03 @ 19:32:36
URL: http://dreamingdelirious.blogspot.se/
Postat av: Anna

Hej! Har följt din blogg ett tag och beundrar din kämparglöd. Men jag tänker såhär så som ni kämpar för att få ihop ekonomi , är drt inte bättre då att spara era extra pengar till framöver när de verkligen behövs istället för att åka utomlands?

Svar: Smaken är som baken och våra pengar är våra pengar :)
Klara

2012-08-04 @ 19:42:18
Postat av: Anna

Jo absolut det är era pengar, men jag bara tänkte med tanke på att ni fick flytta en gång förut för att ni inte hade råd att bo kvar kanske det kan uppstå samma situation igen och ni inte har råd att bo kvar då heller, då kan det ju vara bra att ha en liten extrakassa, menmen bara en tanke.
Lycka till

Svar: Vi flyttade inte för att vi inte hade råd! Utan för att vi inte trivdes och valde då en billigare lgh eftersom ingen av oss hade jobb då. Och nu trivs vi skitbra och tyvcker det är överskattat med en stor lgh. Nu har både haft sommarjobb och jag har fått tillbaka på skatten + att jag har fått förlängt vikariat. Absolut sparar vi så mkt vi kan och kommer välja den billigaste resan som finns :)
Klara

2012-08-07 @ 03:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback