Vc besök

2012-04-20 11:14:47 Min vardag
» Kommentarer(1) «


Har iallafall ingen infektion i kroppen! Skönt! Så nu har jag bara ett envist virus att brottas med...
Fick kortisonspray så nu ska jag ge allt mitt hopp till den och hoppas på det bästa!
I helgen ska jag kurera mig riktigt! jimmy ska åka bort så sängen och glee blir min bästa vän :)
så på tisdag har jag som plan att gymma :) Får se hur det går!
VILL BLI FRISK OCH BÖRJA GYMMA!!
Nu städning :) Jag har en sjungades diskmaskin i köket och jag ska plocka hela lgh och dammsuga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa jag tänkte faktiskt beställa därifrån! Vissa saker, speciellt studiogrejorna ska ju faktiskt vara riktigt bra :)



Hahaa Jonas tvingade mig att LOVA att aldrig raka den, utan får bara bleka.. Dock brukar jag noppa bort den istället, sjukt ont gör det dock :(

2012-04-20 @ 11:41:29
URL: http://elisebystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback